Luister en praat tijdens de lezing mee over het leven, de liefde en de dood.

Hoe word je sterker ondanks alle weerstanden die je tegen kunt komen in je leven?

Hoe kun je om leren gaan met spanning, woede, zorgen, teleurstelling, verdriet en eenzaamheid?

Kracht en geluk ligt voor ieder mens binnen handbereik. Leer inzicht te krijgen in jezelf, want kracht en geluk komt van binnenuit.

Onze missie is om zoveel mogelijk mensen te helpen meer geluk te ervaren en alles uit het leven te halen wat er inzit.

Met elkaar in gesprek gaan over de essentie van het bestaan. Echte gesprekken voeren.

We willen een goede ouder, partner, zoon, dochter, buur, vriend zijn. We willen carrière maken, gezond blijven en tijd maken voor vrienden, familie, hobby's en sport. We willen balans in ons leven.

Het is tijd dat wij meer gaan praten met elkaar. Luister en praat tijdens de lezing mee over het leven, de liefde en de dood.

We zijn hier, dit is het, dit is NU.

- Ben Middelkamp

Dankzij onze donateurs is deelname aan de lezingen geheel kosteloos

Maandag 2 mei

19.00-21.00 uur

Stichting Hey Pa

Oversteweg 2

7556 TZ Hengelo

We willen onze lezingen graag klein en intiem houden,

dus aanmelden is een vereiste

"Het leven is wat we er zelf van maken. We hebben wel degelijk een keuze. Niet in wat je overkomt, maar wel in hoe je daarmee omgaat. Wij hebben een oneindig intelligente geest. Wij hebben een oneindig intelligent brein. Dat moeten we voor onszelf gebruiken. We kunnen heel veel veranderen, maar we moeten het wel zelf willen."

Stichting Hey Pa reist heel Nederland af om mensen te inspireren met zijn missie om zoveel mogelijk mensen te helpen meer geluk te ervaren en alles uit het leven te halen wat er inzit.